Obsługa informatyczna

Dział informatyczny jest obecny w każdej firmie, zaś jakość świadczenia usług informatycznych w sposób wymierny wpływa na efektywność działania przedsiębiorstwa. Warto z tego powodu zlecić je wiarygodnemu i rzetelnemu partnerowi.

Profesjonalny outsourcing IT już od 10 lat jest specjalnością naszej firmy. Nasze działania koncentrują się na zaspakajaniu potrzeb małych, dużych oraz średnich przedsiębiorstw. Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz zespołowi wykwalifikowanych pracowników zapewniamy Państwu outsourcing informatyczny na najwyższym poziomie.

Świadczona przez Omega IT Consulting kompleksowa obsługa informatyczna firm obejmuje takie działania jak:
- usuwanie awarii
- helpdesk – bieżąca pomoc użytkownikom
- administracja i konserwacja stacji roboczych
- administracja serwerami
- administracja siecią
- archiwizacja danych
- doradztwo IT
- sprzedaż sprzętu, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania
- wsparcie dla działów informatycznych
- obsługa IT obejmuje także działania prewencyjne zapobiegające usterkom sprzętu i oprogramowania

Doradztwo techniczne

Podstawowym zadaniem systemów informatycznych przedsiębiorstwa jest usprawnienie i optymalizacja procesów wewnątrz firmy oraz zapewnienie współpracy systemów wewnętrznych z zewnętrznymi dostawcami danych i usług.

Systemy należy zaprojektować i zintegrować w oparciu o nowoczesne i sprawdzone rozwiązania. Każdorazowo zostaje dobrana technologia do potrzeb Klienta. Wszystkie te działania są realizowane w oparciu o szczegółową analizę istniejącej infrastruktury oraz wymagań biznesowych.

Omega IT Consulting oferuje wsparcie na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa. Jako firma całkowicie niezależna od dostawców sprzętu i oprogramowania, jest w stanie przedstawić klientowi obiektywny, zbieżny z jego interesami punkt widzenia.

Posiadamy praktykę w:
projektowaniu i modernizacji środowisk informatycznych firm
wdrażaniu systemów bezpieczeństwa zewnętrznego – firewalli, systemów kontroli dostępu
wdrażaniu systemów i polityk bezpieczeństwa wewnętrznego – systemów antywirusowych, polityk bezpieczeństwa, polityk awaryjnych
tworzeniu bezpiecznych systemów dostępu zdalnego
tworzeniu bezpiecznych połączeń rozległych pomiędzy placówkami firmy
wdrażaniu i migracji systemów poczty
wdrażaniu systemów bazodanowych
wdrażaniu systemów intranetowych
integracji aplikacji oraz danych

Pomoc zdalna

Zdalna pomoc - to jedna z usług realizowanych w zakresie outsourcingu usług informatycznych, zarówno dla małych jak i dużych firm.
Klienci otrzymują szybką, profesjonalną i sprawną pomoc bez potrzeby oczekiwania na spotkanie z opiekunem firmy, przy maksymalnie skróconym czasie reakcji na problem – np. bez oczekiwania na dojazd.

Korzystając z oprogramowania TeamViewer, konsultanci są w stanie zdalnie rozwiązać praktycznie wszystkie problemy związane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym. Dzięki temu można zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze.

Forma pracy zdalnej pozwala także na obsługę kilku siedzib przedsiębiorstwa przez jedną firmę outsourcingową, co umożliwia zredukowanie kosztów o zatrudnianie kolejnego opiekuna firmy.

Helpdesk

Sprawne działanie usług IT jest podstawą funkcjonowania każdej organizacji. W przypadku, gdy realizowane są proste usługi dotyczące rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników, mówimy o mechanizmach HelpDesk.

Helpdesk IT służy rozwiązywaniu problemów informatycznych. Obecnie rośnie popularność tej formy wsparcia dla użytkowników. Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na rozwiązywanie problemów tą metodą i nie tylko w kwestiach związanych z IT, ale również z innymi dziedzinami. Użytkownicy najczęściej otrzymują dostęp do helpdesku poprzez udostępniony numer telefonu, lub poprzez stronę internetową. Z założenia kontakt ma być szybki i prosty dla użytkowników.

Dla Firm
i Przedsiębiorstw

Świadczymy usługi najwyższej jakości. Tworzymy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania, które przede wszystkim są funkcjonalne. Proponujemy szeroki wachlarz usług, dopasowując je do indywidualnych potrzeb klienta.

Poznaj ofertę

Dla Szkół
i Przedszkoli

Każda placówka edukacyjna ma swoją indywidualną infrastrukturę, sprzęt i stan IT. Potrzebna jest indywidualna diagnoza i przygotowanie planu działania, aby zoptymalizować wydatki i sprawne działanie placówki.

Poznaj ofertę

Dla Administracji Publicznej

Usługowy charakter administracji publicznej jest możliwy dzięki pełnej koncentracji na potrzebach obywatela i jego komforcie. Nasz profesjonalny zespół serwisantów dzięki swojemu doświadczeniu zrealizuje każde zadanie.

Poznaj ofertę